Бейжанова Анара Турсыналықызы 2001 жылы Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, экономика және құқық Институтының «Экономика және менеджмент» мамандығын бітірген. 2003 жылы Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің «Коммерция» мамандығы бойынша магистратураны қызыл дипломмен аяқтады. 2003 жылдың 14 қыркүйегінен бастап 2005 жылдың 30 шілде аралығында Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің магистратура бөлімінің жоғары категориялы маманы қызметін атқарды. 2004 жылдың 1 қыркүйегінен бастап 2005 жылдар аралығында ҚазҰУ «Экономика және бизнес» факультетіндегі маркетинг және коммерция кафедрасында оқытушы болып жұмыс істеді. 2005 – 2011жж. аралығында «Маркетинг және коммерция» кафедрасы меңгерушісінің орынбасары болып жұмыс істеді. 2010 жылдың қаңтарында «Қазақстан Республикасындағы туризм саласында маркетингтің дамуы» тақырыбында жазылған 08.00.05 – экономика және халық шаруашылығын басқару мамандығы бойынша кандидаттық диссертация қорғады. Зерттеу негізінде Бейжанова А.Т. «Туристік маркетинг», «Қонақжайлылық индустриясының негіздері» таңдау курстарын жасап, оқу үрдісіне енгізді. Өткен оқу жылында «Маркетинг», «Логистика», «Брендинг», «Маркетин г-менеджмент», «Халықаралық маркетинг», «Қызмет маркетингі», «Сауда таңбаларын басқару» атты пәндер бойынша бакалавриат пен магистратурада дәріс берді. Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, экономика және бизнес факультетінде ұйымдастырылатын халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференцияларына белсенді қатысады. Бейжанова А.Т. ҚР БжҒМ-нің гранты бойынша «Повышение конкурентоспособности реального сектора Казахстана на основе эффективного развития инновационных маркетингово-логистических технологий» тақырыбында фундаменталды ғылыми зерттеудің орындаушыларының бірі болды. Бейжанова А.Т. 2008-2009 оқу жылында «Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің үздік оқытушысы» номинациясының иегері болды. Дәріс пен практика сабақтарын жоғары деңгейде өткізеді. Студенттер мен әріптестер арасында абыройлы, олармен ара қатынасы жайлы, бірқалыпты.


Білімі

Білім беретін мекеме

Квалификация

Аяқталу күні

әл-Фараби атынд.ҚазҰУ
Жоғары
2001

Ғылыми дәрежесі

Ғылыми дәреже атауы
Ғылым саласы
Диплом берілген күні
Кандидат
25.05.2010
Қызығушылығы

5

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Логистика – кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігін арттыру құралы ретінде 2011 - г. 5 - стр. 0
6

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Қазақстан Республикасындағы фармацевтика саласындағы маркетингтің дамуы 2011 - г. 4 - стр. 0
7

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Қазақстан Республикасындағы ел брендін қалыптастыру мәселелері 2011 - г. 4 - стр. 0
8

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Көлік инфрақұрымын дамыту елдің экономикалық өсуінің аса маңызды факторы ретінде 2014 - г. 4 - стр. 1
9

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Развитие энергетического потенциала РК 2014 - г. 4 - стр. 1
10

Бейжанова Анара Турсыналиевна

4. Көңіл көтеру және демалыс индустриясындағы маркетингтің ерекшелігі 2014 - г. 5 - стр. 1
11

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Кожамкулова Ж.Т., Ахметова З.Б. ИННОВАЦИЯЛЫҚ МАРКЕТИНГ ОТАНДЫҚ КӘСІПОРЫНДАРДЫҢ БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІЛІГІН АРТТЫРУДЫҢ ҚҰРАЛЫ РЕТІНДЕ 2015 - г. 5 - стр. 1
12

Бейжанова Анара Турсыналиевна

2014 - г. 4 - стр. 0
13

Бейжанова Анара Турсыналиевна

БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫНДАҒЫ МАРКЕТИНГ 2015 - г. 4 - стр. 0
14

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Features of innovative marketing 2016 - г. 5 - стр. 2
15

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Турлыбекова Н.М., Белғожақызы М.. Логистикалық реинжинирингтің Қазақстан Республикасындағы заманауи даму тенденциялары 2016 - г. 7 - стр. 2
16

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Белғожақызы М.. Маркетингтік иннoвациялық технoлoгиялардың ерекшеліктері 2015 - г. 7 - стр. 0
17

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Қазақстан Республикасында ел брендін қалыптастыруда біріккен маркетингтік коммуникациялардың маңыздылығы 2015 - г. 9 - стр. 0
18

Бейжанова Анара Турсыналиевна

2016 - г. 5 - стр. 2
19

Бейжанова Анара Турсыналиевна

2015 - г. 6 - стр. 2
20

Бейжанова Анара Турсыналиевна

2015 - г. 5 - стр. 2
21

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Қарым-қатынас маркетингін қолданудың маңыздылығы 2016 - г. 6 - стр. 2
22

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Инновациялық маркетингтің ерекшеліктері 2016 - г. 6 - стр. 2
23

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Инновациялық маркетингтік технологиялар түсінігі және оның ерекшеліктері 2016 - г. 6 - стр. 1
24

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Маркетинг жүйесіндегі CRM технологиясы 2017 - г. 4 - стр. 1
25

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Мухтарова К.С. Маркетингтік логистика жүйесінің түсінігі және оның маңызы 2017 - г. 4 - стр. 1
26

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Инновациялық маркетингтік технологиялар түсінігі және оның ерекшеліктері 2016 - г. 5 - стр. 1
27

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Инновациялық маркетингтік технологиялар түсінігі және оның ерекшеліктері 2017 - г. 4 - стр. 1
28

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Мухтарова К.С. МАРКЕТИНГТІК ЛОГИСТИКА ЖҮЙЕСІНІҢ ТҮСІНІГІ ЖӘНЕ ОНЫҢ МАҢЫЗЫ 2017 - г. 6 - стр. 0
29

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Кәсіпорынның өткізу саясатында логистикалық жүйелерді қолдану мүмкіндіктері 2018 - г. 5 - стр. 1
30

Бейжанова Анара Турсыналиевна

Ахметова З.Б., Турлыбекова Н.М. Аумақтық маркетинг негізінде аймақтың бәсекеге қабілеттілігін бағалау 2019 - г. 16 - стр. 88